søndag den 18. juli 2010

Mit 8 års projekt

Vi har tilbragt weekenden i Årøsund, i vores fastligger campingvogn. Vejret har ikke været det allerbedste, men så kan man jo finde på mange andre ting.


Jeg fik lavet lidt til mit tidligere omtalte 8 års projekt.


Jeg mangler 2 -3 blomster mere i forskellige farver, så skal jeg til at sy det hele sammen, her er nogen af dem jeg allerede har lavet.


Jeg kalder det mit 8 års projekt, fordi jeg var så klog at give mig selv 8 år til at få det syet i. Jeg har syet i 1½ år indtil nu. Mine knoer på højre hånd har brokket sig lidt idag, så 4 blomster på 1½ døgn er vist i overkanten :-)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er du dog flittig...rigtig søde 6kanter...du er godt nok tålmodig :-)

Anette J sagde ...

Næ nej - jeg er nok den mest utålmodige person der findes - men jeg er bare mega stædig ;-)