mandag den 16. august 2010

Ingen håndarbejde i ferien


Det var hvad det blev til i hele sommerferien - 4 dækkeservietter. En meget meget slem omgang eksem/infektion i højre hånd og diverse andre steder (så som øjenbryn - hals og ansigt) har sat en effektiv stopper for alt det der hedder håndarbejde lige nu.

Alle mine ideer om at jeg skulle sy en masse blomster til mit 8 års projekt blev ikke til noget som helst. Surt - mega surt. Nu håber jeg bare at ventetiden til hudlægen ikke er alt for lang (men tror ikke ret meget på det)



2 kommentarer:

Jette sagde ...

Søde dækkeservietter - rigtig god bedring håber at du kommer hurtigt til hos hudlægen.

Anette J sagde ...

Hej Jette

Tak - og jo jeg var svineheldig. Da jeg ringede fik jeg en tid den 3. september. Men smart msom jeg er så sagde jeg til hende at de bare kunne ringe hvis de fik en afbudstid - og det gjorde de - allerede samme dag. Så jeg har fået en diagnose og salve og kan allerede nu mærke en forbedring :-)