onsdag den 18. maj 2011

Lidt får jeg da lavet

Som tidligere skrevet et eller andet sted her, så skal sønnen jo giftes her i juli. Og i den anledning skal de 88 inviterede gæster så hjem i vores have til kaffe.


Så nu er vi jo nødt til at gøre både hus og have sådan lidt "præsentabel" :-)))) Og så kom jeg til at se det ene billede vi har hængende i stuen - et foto jeg har taget engang og fået forstørret til 40x60, det er falmet og har rykket sig under glasset, så det er blevet pillet ned - og gæt så hvad???? Nemlig - en dum dum dum lys plet kom til syne :-((((



Så er gode råd jo dyre - men mit var nu billigt - alt var på lager - sådan et stk lille vægophæng:





Jeg synes jeg slap rigtig godt fra det - og Kaffe stoffer er jo altid et hit :-)) Jeg er total vild med dem.

Ingen kommentarer: