søndag den 17. juli 2011

Sommervejr

Nej - det er vi da ikke ramt af. Men der er stadig 14 dage til min ferie - så jeg håber stadig.

Men der er også fordele ved vejret som det er nu. Det er hygge/sy vejr. Jeg har fået syet de 2 første blomster til den her swap. De ligger nu klar til at blive sendt til Leslie i Canada. Så i må vente med at se dem til en anden gang.

Jeg har også pakket 2 kuverter med ialt 10 blomster til vores danske udgave. Så de er næsten på vej til dig Lene, så giver det lidt at bytte rundt på igen.

Jeg har også meldt mig til generalforsamlingen i Dansk Patchworkforening, som bliver afholdt sammen med træffet i august. Og festen er jeg også tilmeldt, så alt er på plads. Sengeplads har jeg også skaffet mig - hvad kan man så ønske sig mere :-))


Men HOV - hvad laver Helle i mit "soveværelse"? ;-)))



2 kommentarer:

Helle Sejten sagde ...

Ha ha ha...jeg skal nok flytte mig og have værelset ryddet så du kan være der :-)))
Ja, sørg nu for at levere det gode vejr når din ferie starter..trænger sådan til 14 dages fuld sol og varme i træk :-)

Anette J sagde ...

Bare der er en plads på gulvet så er jeg glad :-) Og det med vejret - jeg skal gøre hvad jeg kan ;-)