lørdag den 3. september 2011

Man må undre sig

Hanne's blog er blevet "hacked". Jeg fatter ikke hvad man får ud af at ødelægge en ganske harmløs blog hvor Hanne blot skriver om sit liv, sit patchwork, sit puttetæppeprojekt, sin hund, sin have og lignende ting. Jeg er da glad for at Hanne igen kan skrive på sin blog, for det er altid dejligt at besøge hende der. Hvis ikke du kender Hanne's blog - så læg vejen forbi. :-)

Jeg har kopieret Helle's taskekurv - lavet lidt om på den men ikke meget - min taskekurv skal bruges til at slæbe Bedstemors Blomster sytøjet med rundt.





Stofferne har jeg købt sidste år tror jeg nok - jeg mener det var i Middelfart til - det var i hvert fald til en eller anden messe. De måtte bare med hjem.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

wau hvor er den altså flot din kurv....det gik da ganske godt at lave en fin kopi af kurven, som jeg syede af dine fine stoffer :-)