lørdag den 18. februar 2012

En tur hos Helle

Jeg har lige været en tur ovre hos Helle. Det er altid smadder hyggeligt at besøge Helle og Steen. Det bliver snakket og snakket og snakket og drukket masser af kaffe. Ind i mellem har jeg lidt ondt af Steen at han skal høre på os, men når det bliver for meget blander han sig bare ;-) Tak for et par dejlige dage i to - nå nej i tre


For ham den her MEGET trætte lille fyr er jo kommet til. Han er bare SÅ sød. Jeg håber bare han har skiftet et par tænder eller flere næste gang jeg ser ham, de der spidse hvalpetænder gør en smule ondt i fingrene.

Men lidt syet/skåret fik vi da også, her er et lille smugkig:

1 kommentar:

Helle Sejten sagde ...

Også selv tak for et dejligt besøg..altid dejligt når der er een der gider at drikke kaffe og ryge smøger sammen med Steen :-) Og så får man da virkelig tid til at være hamrende produktiv...tænk sig, i går fik jeg lige skåret til 6 lilla Bento Box mere :-) Ja ham hvalpen skal lige have skiftet sine tænder *s*