lørdag den 21. juli 2012

Aaarggghhh jeg skammer mig

I torsdags var jeg lidt en "bitch" på arbejdet - over en leverandør, som jeg mente var lidt for striks med at rykke os - 2 dage efter modtagelsen af fakturaen - så jeg "kom til" at skrive en mail til ham der vist ikke var ret pæn ...........

Ja så var vi da 2 der var sure - både ham og jeg............

Men så i fredags - en time før "nu går vi hjem tid" - kom der et blomsterbud med den her:


Og en megasød undskyldning fra manden der vist havde misforstået sin bogholder en smule ......

Nu er det så at manden torsdag aften tog på ferie i udlandet i 3 uger - og så kan jeg bare gå rundt og være flov og skamme mig over min opførsel så længe ........ aaaaarrrggghhhh


Nå men - forresten - det færdige babytæppe se sådan ud:

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Lad være at skamme dig, det kan du ikke bruge til noget. Manden havde jo dårlig samvittighed, ellers havde han ikke sendt dig blomster.
Nyd blomsterne.
Det er et skønt tæppe du har fået lavet.
God søndag
Knus fra Kirsten

Anette J sagde ...

Tak Kirsten - du har ret - men jeg var faktisk rimelig meget bitch'et - men jeg vil følge dit råd og bare nyde blomsterne ;-)

God mandag til dig :-)