søndag den 8. september 2013

Fødselsdag

Sidste søndag havde "barnet" fødselsdag. Kan slet ikke forstå det allerede er 32 år siden det lille skind (196cm og godt 90kg idag) kom til verden.

Som jeg skrev om i sidste indlæg er han bidt af cykelløb - så hans bedste havde sørget for kagecykelrytter til ham


jeg tør slet ikke tænke på hvad hun har måtte betale for den hos byens dyreste bager :-) Men flot var den og den smagte fortræffeligt.

Jeg har kun fået syet en lille smule - er inde i en lidt doven periode - men en PHD er jeg da færdig med


Her ligger det nyvasket og klar til at blive brugt :-)

Forøvrigt er vi nogen stykker der prøver at samle lidt mennesker til en fælles sydag her i det sønderjydske/syddanske. Vi har "lånt" et klubhus i Nustrup ved Vojens og har også fået en til at lave lidt frokost til os - så slipper vi for at ha madpakke med - og vi har selvfølgelig også datoen - det bliver den 28. september - hvis du gerne vil være med så er der masser af plads. Frokosten skal selvfølgelig betales. Der er selvfølgelig et par enkelte betingelser du skal opfylde for at kunne deltage - 1. du skal være vild med at sy patchwork og 2. du skal være forberedt på det nok bliver lidt a la en hønsegård ;-) ;-)

Men hvis du har lyst så smid enten en kommentar her eller send mig en mail: a.johannsen@bbsyd.dk

Vi håber på at det kan gentages hvis der er stemning for det.




Ingen kommentarer: