torsdag den 13. marts 2014

Men ind i mellem

skal der være plads til lidt andet :-)

Billeder omkring byggeriet må komme i weekenden igen. Men her kommer lidt af det jeg har lavet i løbet af de sidste måneder:


stjerner i massevis - de er pt. i sammensyningsfasen - den bliver vist lang ;-)


et styk ny sofapude - der er flere på vej.



og så er jeg hoppet med på "African Queen" dillen - men det kommer nok også til at tage laaaang tid :-)


Hr. Fant så dagens lys sammen med:


Frk. Tigerbamse og

Fru Pildskade......  og hvorfor jeg nu har kastet mig over den slags ting ??? tjaaaa .... mere herom en anden gang.

2 kommentarer:

Helle Sejten sagde ...

Ih det ser godt ud :-)
Herlige tøjdyr :-) Skal du også være farmor midt i byggeriet?
Kram og god weekend fra Helle

Anette J sagde ...

Naa - som det ser ud bliver det vist lige efter de er flyttet ind jeg får den titel :-) Og DET glæder jeg mig også vildt meget til :-)