søndag den 6. april 2014

Dag 21 på byggepladsen

Nu begynder sønnens og svigerdatterens hus at tage form. Tirsdag eftermiddag var der gået 21 dage fra starten gik - og der så sådan ud da jeg kom forbi sidst på eftermiddagen.


Det er Kim's svigermor der også er kommet forbi og tager imod ;-) Hun står godt nok i et af køkkenvinduerne - men skidt nu med det.


Dette er bagsiden af huset - her kommer en træterrasse - tror det bliver rigtig godt .....


og sådan bliver udsigten fra stuen - området er fredet så der kommer ikke flere huse der.


Denne løber har jeg syet til min svigermor som blev 89 idag - mit første forsøg med "bjerglinealen" bestemt ikke sidste forsøg - den er jeg mega glad for :-) Det nedenunder er et barnevognstæppe til de unge mennesker - det kan i få at se en anden dag.


1 kommentar:

Helle Sejten sagde ...

Bliver da et flot hus....er spændt på at se det færdigt :-) Lækker løber du har syet og i friske farver.
Knus, Helle