lørdag den 16. august 2014

Mens vi venter på

familieforøgelsen hos de unge mennesker har jeg syet lidt. Først denne pusletaske - mønster og ide har jeg fundet hos Laralil.blogspot.dk - jeg har lavet en smule om på den så den er lige præci som jeg ville have den.


da vi jo ikke ved om det bliver "med eller uden tap" har jeg valgt noget stof der bare er babystof.


jeg har købt frotte m. gummibagside i metermål og sat velcro på så det ligger fast.


Og selvfølgelig er der både bleer - vådservietter og lidt skiftetøj i tasken. Så nu håber jeg bare den falder i de unge menneskers smag :-)

Jeg har syet tæppe til både en dreng og en pige - drengeudgaven er klar 


med lækkert fleece på bagsiden. Pigeudgaven er lige knap færdigt så det må jeg vise en anden gang.

Nu har jeg så kun et par enkelte ønsker for den næste uges tid - og det er at de unge mennesker har for travlt til at kigge på denne side og at de snart får det længe ventede barn :-) :-)

Ingen kommentarer: