søndag den 20. juni 2010

Sommer....

Ja - det skulle jo være sommer, men jeg har svært ved at se/mærke det. Det står ned i stænger og det er koldt. Og om et par dage bliver dagene atter kortere - det er ikke til at forstå.



Men noget godt er der da. Jeg kan få syet lidt, for udevejr er det bestemt ikke. Jeg har fået syet kanter på alle "blokkene" til konfirmationsgaven til foråret, og lagt dem ud så de ligger som de skal syes sammen.

Så nu skal de syes sammen. Det er da heldigvis ikke noget der tager så lang tid, så inden længe regner jeg med at kunne begynde med quiltningen. Jeg har endnu ikke bestemt om det bliver i hånd eller på maskine, men nu må vi se.

1 kommentar:

Jette sagde ...

Der ser flot ud - fine farver. Det er jo godt man har sit håndarbejde når vejret ikke er til udeliv ;o)