fredag den 25. juni 2010

Tøsetur



Jeg har været på tøsetur idag. I Flensborg. Vi var i 2 megalækre stofbutikker. Puha hvor det kriblede i fingrene :-) Den ene - Der Stoff, Angelburgerstrasse - havde lige nedsat en hel del stofruller til 6 og 8 € pr meter. Så der var selvfølgelig en del jeg ikke kunne lade ligge. Jeg måtte simpelthen eje noget af det. Seks stykker af ½ meter - 19 € = ca 140 kr. Det synes jeg er billigt.




I Rote Strasse fandt vi en butik der bl.a. handler med Dansk tøj i hør. Her gik vi igen lidt amok... uha uha ... jeg fandt de smarteste t shirts og et par sandaler jeg bare måtte eje. Dem sætter jeg billede ind af senere. Der blev også handlet lidt julegaver ind til svigerdatteren - men jeg kan desværre ikke skrive her hvad - vel Mette ;-)

Og så fik jeg langt om længe købt noget stof til at printe på - jeg vil have lavet nogen mærkater til at sætte på de ting jeg laver. Har selv designet et smart "logo" synes jeg - skal nok sætte det ind når jeg har lavet dem.

Efter 6 timer (godt og vel) i Flensborg gik turen atter hjemad, men det har været en fantastisk dag, det er vist ikke sidste gang vi tager sådan en eftermiddags/aftentur :-)

Ingen kommentarer: