søndag den 7. november 2010

En oplevelse ....

Igår aftes var vi til "stand-up" show med Michael Staun og Amin Jensen.


og jeg skal straks indrømme at jeg faktisk ikke havde ret megen lyst. Sidst jeg så Amin i TV var han i mine øjne en opblæst nar - ja jeg ved det er hårde ord, men sådan virkede han på mig på det tidspunkt.
Jeg vil dog straks fortælle at showet igår var alletiders - vi havde ikke hørt om Michael Staun før - men jeg siger jer han tog kegler ved de fleste. Så kom Amin på scenen - og helt ærlig - jeg er stadig helt målløs - der var ikke gået 5 min før publikum nærmest lå på gulvet og vred sig af grin - og det blev de (vi) forøvrigt ved med i de 2 x 50 min han/de optrådte.
Hans ekstranummer var dog toppen af kransekagen - et nummer fra en eller anden opera tror jeg - han sang jo helt fantastisk - og for lissom at bevise at det VAR ham der sang gik han væk fra mikrofonen og sang alligevel hele salen op.
Så jeg bøjer mig støvet for både Amin og Michael - det gjorde i dæleme godt. :-)

Ingen kommentarer: