tirsdag den 16. november 2010

Så blev jeg helt færdig

Mit syrum så ud som nyt her i aftes kl. 20 .... det gør det ikke helt mere. Men næsten, jeg skal altså blive lidt bedre til at rydde op efter mig.

På det øverste billede mangler jeg stadig at få lidt pakket væk - men ellers synes jeg det ser helt fantastisk ud - i hvert fald i forhold til inden jeg begyndte.

Alt har fået en plads - alt er i plastikkasser. Sågar alle bøger, blade og diverse mønstre er sorteret og lagt i mapper og kasser. Det der ikke var plads til på hylderne er i kasser under bordet. Og for at det er nemt at komme til bøger og blade er de stablet i kasser ved siden af bordet - altså ingen undskyldninger med at de er så svære at finde :-)

3 kommentarer:

Helle Heldgaard Jensen sagde ...

Dejligt når der er orden i tingene. Det er plastkasserne rigtig gode til. Så skal vi bare huske at få tingene tilbage i kasserne. Jeg trøster mig tit med, at hvor kreativitet udfoldes skal der være lidt "kreativ rod".

Anette J sagde ...

Ja - du har ret - det er jo grunden til at man af og til må tage den helt store tur - man lægger ikke tingene på plads. På kontoret hvor jeg arbejder siger vi gerne at et rodet bord = et rodet hoved og et tomt bord = ja det kan du vel så tænke dig til ;-)

Anonym sagde ...

Hvor dejligt dit syrum blev færdigt...det ser bare så godt ud.
God ide med ophæng til rulleknive og sakse på tagrenden...det må jeg da også lave på min tagrende.
Ak ja..det rod det rod...men man skal da kunne se at vi er så kreative, ikk?
Knus, Helle