mandag den 21. marts 2011

Gaven er i hus

Mandens niece (vores feriebarn gennem 8-9 år) skal konfirmeres her i foråret. Vi har derfor allieret os med en af mandens brødre og hans familie, så Marie kan få en symaskine. På den måde kunne vi få en lidt bedre maskine.


Så idag tog jeg til BL-Trading og hentede denne super maskine til "barnet"


en Toyota ESS224 til kun 1.295,- kr. det er billigt. Jeg har googlet den i både tyskland og england, og begge steder er den noget dyrere - så der har jeg vist gjort en god handel. :-)

Nu skal jeg så ha samlet lidt forskelligt "grej" til hende - så hun har noget at starte med.

2 kommentarer:

Helle Sejten sagde ...

Tillykke med købet..Toyota er en super god maskine til billige penge....en rigtig startermaskine som jeg er sikker på Marie bliver lykkelig for. Min første symaskine var jo også en Toyota.
Knus, Helle

Jette sagde ...

Det er vel nok en fin gave som hun sikkert vil få megen glæde af ;o)