fredag den 18. marts 2011

Så er jeg hjemme igen

Efter et par mega hyggelige sy- og snakke dage hos Helle.

Godt belæsset med masser af stof (alt for meget faktisk) symaskine og en tandbørste mm. drog jeg igår torsdag morgen afsted til Odense. Helle havde allerede kaffen klar da jeg ankom, så snakkeriet kunne starte med det samme.
Men vi har altså også syet - her er Helle igang på hendes nye megafede Pfaff maskine. Hvad Helle er igang med at sy - tja - så må i besøge hendes blog for at se det. I finder Helles blog HER




Og hvad jeg har syet kommer i lige til at vente en dag eller to med at se - skal lige være helt færdig - men her er noget af det i hvert fald.


Men under alle omstændigheder har det været 2 dejlige og hyggelige dage - så 1000 tak Helle fordi du gad ha besøg af mig. Og hils manden - nu kan han igen ha sin kaffe i fred ;o)



2 kommentarer:

Helle Sejten sagde ...

Selv tak for sidst :-) Super hyggeligt at have dig på besøg. Skulle hilse fra manden min og sige at han med glæde deler sin kaffe med dig :-)

Knus, Helle

Liselotte sagde ...

det ser rigtigt hyggeligt ud - dejligt at kunne sy maraton uden afbrydelser, måske skulle jeg prøve det lidt oftere . . . .