søndag den 6. november 2011

Jeg får slet ikke syet

Der er stilstand i syeriet ;-) Men til gengæld har jeg færdiggjort min første Möebius



Det var Hanne der satte mig på sporet af en strikke UFO jeg har haft liggende meget længe. Men den er så væk nu. Indtil videre tror jeg den havner hos svigerdatteren. Men lad os nu se.

I hvert fald havner denne her hos Mette (svigerdatter), da den er strikket til hende, af noget restegarn jeg havde liggende - faktisk havde jeg en hel del af det garn liggende, måske var det slet ikke en rest? :-D
 
Det ligner næsten en lille nederdel - men det er altså en poncho.

Både Mette og jeg er allergiske overfor uld - hyperallergiske. Der må som hovedregel ikke engang være 5% uld i noget, så kan vi ikke havde det på. MEN nu har jeg fundet en garn som jeg tror vi kan tåle - den er mega lækker både at røre ved og at strikke i.


Nå det vil ikke drejes - så i må læse lidt på "siden". Der er 33% mikrofibre i så jeg er spændt på hvordan det er at bruge når jeg engang er færdig med projektet. Men indtil da er det en hemmelighed hvad det er :-)

Ha en rigtig god søndag - det der er tilbage af den.

Ingen kommentarer: