tirsdag den 29. november 2011

Puha hvor tiden går.

Uha nu er der allerede gået 14 dage siden jeg sidst skrev her - det går virkelig ikke ;-) Men altså der har været så meget.

Allerførst en sommerhusweekendtur med 2 syveninder - smadder hyggeligt som hver gang - vi fik godt begyndt på hver et juletræstæppe. MEN - i må vente med at se det til det er færdigt - det bliver nok senest den 23. december 2011 ;-)

Så er julekortswappen også startet - da er jeg også igang med noget - som i heller ikke får at se endnu.

Og så er der jo også lige pakkekalenderen til ungerne :-) I må godt se gaven til den 1. december



Hvad der er i pakken? Det får i at se den 1. december om aftenen - sammen med pakken til den 2. december :-) MEN her mangler jeg altså stadig 14 pakker ...... :-( Nå jeg finder nok på noget.

Firmaet jeg arbejder i har en datterselskab i USA - og engang i mellem tager en af mine kolleger derover. Den der tager derover har som regel ikke noget imod at tage noget stof med hjem, så vores søde kontordame "over there" tager gerne imod pakken og giver min kollega den med hjem. Lige nu er der igen en kollega derovre og igen skulle der være lidt stof på vej hjem til mig, så derfor har jeg sendt en lille gave med over til Carolyn - kontordamen.


Et par julegrydelapper. Hun har allerede sendt mig en mail at hun er vildt begejstret for dem - da var jeg heldig ;-)

Nå men - jeg har idag også sent december blomsterne til Autralien i den internationale swap og jeg har også sendt blomsterne afsted til Lene til den danske swap - så lidt sker der da.

Nu skal jeg så bare lige ha lavet de der julekort og juletræstæppet, så er der ikke mere patchwork der skal være færdig før jul.

Ingen kommentarer: