tirsdag den 27. december 2011

Imponerende service

Nå nej - ingen service - det er lige præcis det man får i Telenor's webshop.
Den 15. december bestilte jeg en iphone i deres webshop - bestil senest den 19. december og du har varen før jul - sådan var reklamen på deres homepage. MEN de glemte åbenbart at skrive hvilket årstal vi snakker om. For her er der stadig ingen iphone ankommet. Jeg har nu ringet hver dag siden jeg fik en mail (den 19.12.) med besked om den var afsendt. MEN nej - den er sendt siger de. OK - jeg har fat i post danmark - nææ siger de - ingen pakke her - og det der track and trace nummer jeg har fået fra Telenor eksisterer ikke. Det er sgu da flot.

Idag har jeg så hidsig mig helt vildt meget op - mage til uforskammede unge mennesker man får fat i på telefonen skal man lede længe efter - de har BESTEMT INGEN uddannelse i at sælge. Da jeg laaaaangt om længe får fat i en nogenlunde troværdig person, lover han mig højt og helligt at han ringer tilbage idag - NEJ - det gjorde han ikke - ligesom dem de andre dage heller ikke ringede tilbage.

Nu har jeg så igen igen igen igen ringet til Telenor - og måske tror jeg så på at den unge pige jeg talte med virkelig ringer tilbage imorgen - men hvem ved ??????????

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du får bare fluks banken til at tilbageføre pengene for den manglende IPhone og finder et andet troværdigt sted og køber een der....
Skriver lige bag øret, at jeg og andre aldrig må handle i Telenor...nogensinde....sikke noget...utroligt et firma tror de kan føre en forretning på den måde? Godt nytår sweetie

Anette J sagde ...

Ja ja - jeg HAR stoppet betalingen - det firma er under al kritik :-(

Tak i lige måde søde :-)