fredag den 30. december 2011

Wauw service

Uha da - 1 medarbejder ved Telenor har ydet service. Nana ringede tilbage. Men kun for at fortælle at deres forsendelsesafdeling ikke havde svaret på hendes henvendelse. Flot flot flot. Nå men jeg annullerede så ordren - ingen problem i det sagde Nana. Og gæt så hvad - dagen efter jeg havde annulleret ordren fik jeg en SMS med følgende ordlyd. "desværre er din ordre bortkomster i posten (hvis post?????) men den vil blive fremsendt til dig så snart den bliver fundet" NEEEEEEEJJJ - jeg vil sgi da ikke ha den nu.

Jeg glæder mig vildt til at se hvad der sker nu - følg med i denne spændende føljeton :-))))

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

hahaha LOOOOL aj for faen da...det er sgu da for meget! Som sagt...få banken til at annullere orderen, så har du hænderne fri *s*

Annelise Pedersen sagde ...

Sikke en gyser! Følger spændt med i, hvad der sker.
Nu ved vi da i hvert fald, hvor vi IKKE skal handle!

Anette J sagde ...

Et eller andet siger mig at den nok aldrig bliver fundet. Og betalingen er trukket tilbage, Søderberg ikke noget der. På den anden side ku det være kanon fedt hvis posten kom med den og så ba lagde den i skuret - så fik bien ekstra iPhone LOOOOL nå vi måse hvad der sker

Anette J sagde ...

Søderberg????? = så der er