søndag den 1. januar 2012

Godt Nytår

Godt Nytår til alle der kommer forbi min side :-)
Vi har tilbragt de sidste dage i Hirtshals - Danland Fyrklit. Der er så dejligt stille og roligt, og da vores hund ikke kan lide skyderiet, foretrækker vi at være væk hjemmefra nytårsaften.

Men nu er vi startet på et nyt år - og nu er det altså forbudt for Anette at begynde på noget nyt før jeg har følgende færdigt:

Babytæppe - barnet er både født og døbt :-(

Slumretæppe til at have med i campingvognen

iphone etui til veninden

ipad etui til mig selv og en kollega

jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om mere jeg ER begyndt på, men der ligger jo stadig masser af stof som er "planlagt" - men det kommer til at vente - bordet skal først ryddes nu.

Jeg håber i kan høre hvor bestemt jeg er LOOOL - nå men intentionerne fejler ikke noget i hvert fald :-)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Jeg vil også gerne ønske dig og din familie et rigtig godt Nytår.
Knus Kirsten