onsdag den 4. januar 2012

Telenorføjletonen

Jamen sikke dog en start på det nye år :-)

Allerførst så er iphone4s udsolgt pt. hos Telenors butikker - det skal lige siges at der hvor vi bor er det kun Telenor der har dækning.

MEN - gæt hvad? Idag ringede min mobil lige pludselig - og gæt hvem det var? JAAA det var Telenor - denne gang deres "reklamationsafdeling". Damen (Nina) var MEGA flink - beklagede i flere minutter og det var helt forståelig at jeg var meget utilfreds og hun kunne også forstå at jeg havde været MEGET gal (jeg tændte vist totalt af flere gange) men hun ville da gerne have lov til at fremsende mig en iphone4s idag - og et gavekort til et headsæt som undskyldning for den behandling jeg har fået .......... wauw - tænk hvis det skulle lykkedes denne gang??? Og tænk hvis man endda også var så heldig at kuverten med gavekortet også kom frem ............... Naaa jeg tror bare jeg læner mig tilbage og venter og ser hvad der sker LOOOOL

1 kommentar:

Fru Olsen sagde ...

Jaaaa, de plejer jo ikke at forære noget væk. Men flot hvis det holder hvad de lover....
Stort tillykke med det :-)