søndag den 22. januar 2012

Det går stadig fremad

I går fik vi besøg af lille Johanne - og hun fik så sit nye tæppe:


Hendes mor var begejstret for farvene og det hele - især også den lækre fleece på bagsiden. Så alt var godt.

Toppen til mit tæppe til campingvognen er færdig - og - det er ikke ret pænt :-( Jeg havde ikke nok af det stof jeg har brugt som "bundfarve" og det var fra lager så jeg opgav straks at finde det igen. MEN for 1 år eller 1½ siden købte jeg noget Amy Butler stof på udsalg i USA - og det passer faktisk i farverne - men - jeg synes IKKE det ser så vildt godt ud. MEN toppen er lavet og nu gør jeg det så færdigt inden i får det at se. Og uanset hvordan det ser ud så kommer det med i campingvognen, det varmer jo uanset hvordan det ser ud ;-)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg kan godt forstå Johannes mor var glad. Skønne farver til et barnetæppe.
Jeg er nu også vild med dit hjertetæppe :)
Kh. Kirsten
Blog: Knude på tråden

patch 9 sagde ...

Det er skønne farver til et børnetæppe, så jeg kan godt forstå, at Johannes mor er glad for det, det er Johanne sikkert også.
Dit hjetetæppe er flot.
Hilsen Esther