lørdag den 2. juni 2012

Jeg ved - jeg ved

Jeg har været længe væk fra blogland. Men der har været så megt både af det sure og det søde. Men nu ser det ud til at der er lys forude. Mit øre - som stadig ikke er iorden, det var ikke mellemørebetændelse som antaget. Der gror åbenbart noget væv som gør at trommehinden ikke kan voksen sammen. Så der skal en ny til. Det er åbenbart et meget lille ubetydeligt indgreb, så det er nedprioriteret - forundersøgelsen skal jeg til den 3. September,men da heldigvis i år ;-) hvornår så selve indgrebet skal foretages, ja se det ved ingen. Det dufter af vanille - kaffe - kanel og sæbe her i huset idag. Og nej jeg er ikke ved at gøre rent ;-) Det er "lav selv" dag i dag. Jeg vender tilbage imorgen med forklaringerne. Ha en rigtig god lørdag.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Var ved at blive lidt urolig for dig.Godt at høre lidt nyt.
Rigtig god bedring.
Kh. Kirsten