mandag den 29. oktober 2012

Syweekend med tøserne

Jeg har været på weekendtur med 2 veninder. Tøsesyweekend. Som altid blev der snakket og grinet en hel del, men vi fik faktisk også syet.

Sådan så bilen ud da jeg var klar til afgang - bemærk det er en gulplade bil - med et kæmpe bagagerum.



jo - det ser faktisk ud som om jeg har pakket hele syværelset ned - men det havde jeg IKKE :-)

Som jeg skrev - blev der grinet en del. Ikke mindst af vores "minearbejder"


og af vores danseinstruktør - der mener hun kan danse "Gangnam Style"


Som det kan ses her så blev hele sommerhuset udnyttet - tjek lige de farver Ketty har gang i her - det ender med at blive en taske siger hun.


Spisebordet var ikke altid stort nok til os alle tre - men vi klarede det helt uden at der blev væltet rødvin eller hvidvin ud på stofferne ;-)


Inge har her i ført sig sommerblusen - da først der kom gang i brændeovnen - ja da kom der RIGTIG gang i den.

Nå men nok for nu - jeg vender tilbage en af dagene med lidt flere billeder og andet nyt :-)

Ingen kommentarer: