søndag den 17. oktober 2010

Babytæppet er endelig færdig.

Så er jeg færdig med babytæppet som jeg begyndte på på LogCabin kurset hos GitteA - Bjarne (ja - det skal han hedde) kommer også til verden på torsdag med kejsersnit - så det er lige i tide.
Jeg synes tæppet er blevet rigtig vellykket - efter at hjørnerne er pillet op og syet om 3 gange. Og da de var færdige ville jeg lige fjerne en løs tråd - NEJ - det var ikke nogen løs tråd, det var quiltetråden hvor undertråden åbenbart var sluppet op uden jeg har bemærket det - flot flot flot.



Så måtte jeg jo igang igen - pille det meste af en side op - fleecen på bagsiden er jo ikke quiltet med, så alle lagene fra hinanden (KUN i den ene side og kun så langt det var nødvendigt) og så kunne jeg quilte resten igen. Så igen alle lagene sammen - og kanten på.




Men jeg synes altså det er blevet et mega lækkert tæppe - og det "vat" som jeg købte hos GitteA på kurset er lækkert at arbejde med.

Ingen kommentarer: