torsdag den 28. oktober 2010

Gaven fra Helle

Jeg har altså lavet lidt i den forgangne uge :-)
Først var der panelet som jeg fik af Helle, et vægophæng til køkkenet måtte være det rigtige, så jeg gik igang
Det var ret hurtigt at lave når først man kom igang. Så her er det færdige resultat :-) Endnu en gang 1000 tak Helle - det passer perfekt ind i mit køkken :-)
Men allerførst på ugen havde jeg et HELT andet projekt. Mit garn til Stitchery skulle på pap - jeg har for lææænge siden købt en bunke garn - og det lå bare i een xxxxxstak - men det gør det ikke mere, og jeg har endda selv klippet pappet til det. Jeg har i hvert fald fundet ud af at mit udvalg i gule og orange farver ikke er overvældende.

1 kommentar:

Patchworkstuen sagde ...

wow det fik du sørme udnyttet godt med det stof...sikken en flot vægophæng til køkkenet :-)