fredag den 8. oktober 2010

Jubiiii .....

Jeg fik post idag - spændende post - ikke rudekuverter - og jeg fik masser af det :-)
Allerførst var der kuverten fra Helle i Odense - udover det vi havde aftalt sendte Helle en lille efterårsgave med - et efterårspanel - 1000 1000 tak Helle - jeg tror det bliver noget til køkkenet :-)


Men posten havde jo som skrevet mere med. Store tykke kuverter fra "overthere".
I Søndags - altså den 3. oktober - sent om aftenen, sad jeg og surfede lidt, og faldt over denne side

oh man oh man - de har stoffer på tilbud.
Først disse 2 stykker Henry Glass $ 5 pr. yard


så disse 4 stykker Moda med brombær $ 5 pr. yard



og så til "the clou"!

Amy Butler stoffer til $ 3 pr. yard

Jeg købte af alle Amy Butler stofferne - 10 forskellige - det var simpelthen for billigt.




Når det helt store regnestykke bliver gjort op ser det sådan ud:
16 yard stof for $ 60
fragt/porto $ 28
Ialt $ 88
og det helt smarte er at de havde pakket det i store kuverter - jeg har ikke hørt noget som helst til hverken told, moms eller post danmark gebyrer.
Jeg tror portoen/fragten er højere end sidste jeg fik noget hjem fra USA, men det er nok fordi de sendte det i to kuverter. Men jeg betaler gerne lidt mere porto hvis jeg kan slippe for told og moms. Og desuden synes jeg det er kanon hurtigt de har ekspederet og sendt ordren:-)


1 kommentar:

Anonym sagde ...

wow lækkert stofkøb du har erhvervet dig her....der var du godt nok heldig...for jeg bliver altid snuppet i tolden...
Dejligt du kan bruge det lille rest efterårsstof...der kan jo godt blive til et par grydelapper :-)