onsdag den 31. august 2011

DPF træffet i Odense

Som nævnt var jeg i Odense i weekenden. Jeg boede hos Helle - tak for husly Helle - jeg håber i nyder jeres ferie ;-)

Jeg gik ikke rundt inde i salen ret ælænge af gangen - der var simpelthen ingen luft derinde - det var rigtig ubehageligt derinde. Men så blev der mere tid til at kigge på de udstillede arbejder.

Jeg synes afgjort at Esthers sengetæppe er det mest pragtfulde tæppe jeg nogensinde har set.

Det er simpelthen så flot så flot. Og som man kan fornemme når man ser personen bagved, er det jo kæmpestort.

En tur til KludeMarie's ophørsudsalg blev det også lige til - så her er mine samlede indkøb - det var da ikke så slemt synes jeg ;-)


Det lille bundt med julestoffer i pink og lysegrønt var altså alt for lækkert til at jeg kunne gå forbi det - selv om jeg overhovedet ikke mangler nogen som helst julestoffer ;-)


Ingen kommentarer: