fredag den 12. august 2011

Ferien - og denne gang er det rigtigt ;-) sidste del

I tyskland har de en tv serie der hedder "Der Landartz". Den bliver optaget i Kappeln og området omkring fjorden "Der Schlei". Og vi var så heldige at vi løb ind i sådanne optagelser. Jeg har altid vidst at sådanne optagelser kræver meget udstyr og mange mennesker - men jeg er målløs over det store apparat der åbenbart kræves. Allerførst så var der 3 kæmpe store lastbiler og yderligere 15 - 20 "kassevogne" (små 3,5 tons lastbiler) og så ca 1 million mennesker.


På billedet ses bagerst en politibil, ved den står der 2 skuespillere - resten er fotografer mm. Jeg vil tro den optagelse her varer ca 3 - 5 min på tv.

Vi blev lidt trætte af at stå og glo - så vi nød sådan en:



Nemlig - en Eiscafe :-)

Og så til allersidst - kan i gætte hvad dette er:



Ja ja - det er mine fødder - og ja - det viser at jeg går i Bianco sandaler hele sommeren - men sårene på begge ben - ved i hvad det er?

NEJ?? Det er såmænd bare Anette der er mega klodset når trinnet til campingvognen ikke står liiige præcis der hvor jeg forventer det :-)))

Ingen kommentarer: