mandag den 15. august 2011

Det var så den ferie

Ja så startede der igen en arbejdsuge efter 14 dages ferie. Men det var nu ikke så galt - jeg har jo stadig ferie tilgode.

Den sidste ferieuge blev brugt foran flimmeren - med VM i badminton. Wauw for nogen kampe vi fik at se der. Den eneste dansker der virkelig viste hvad han kunne var Peter Gade - men det gjorde han dæleme også godt, det var en fornøjelse at se den "gamle" Peter spille næsten lige op med helt unge asiater. FLOT FLOT FLOT Peter. Nå men en smule fik jeg da syet også. Og nu tror jeg nok jeg pauser lidt med at sy blomster, jeg har vist nok til at sende ind resten af året ;-) Udover de 23 jeg viste den anden dag fik jeg også lige syet disse her:


20 stk mere, så der skulle ske noget andet. Men det får i kun lige et glimt af her:


Så kan i jo benytte den næste tid til at gætte på hvad der mon bliver ud af de strimler.

Ingen kommentarer: